Wednesday, April 21, 2010

When Nayra meets Ilhan

Last sunday i went to my cousin's hse in Batu 3, Shah Alam..alahh yang i cover wedding dia dulu nama Wardah tu. Plan memang dah lama nak pegi rumah dia cos nak bagi present for her baby boy yang lahir selang lebih kurang seminggu ajer dgn Nayra (9 November 2009)



Tapi asyik bertangguh..ntah la macam2 hal, it was only when i attended hi-tea at my aunty's hse in Sepang (my mother was there too) , sembang punye borak baru la we all decided nak pegi tgk Wardah



So on sunday, pepagi lagi my hubby dah hantar ke rumah my mom cos he had something else to do, then my mom, my youngest sister Viva & myself (Nayra included) went to Wardah's hse with my mom's car, by the way she could still drive at the age of 62



This was what happened when Nayra met her cousin Ilhan for the first time....



Letak ajer sebelah-sebelah kat atas tilam tu terus pegang tangan har har har



The 2 cousins posing for the satisfaction of thier mothers hehehe


More poses..



Pose meniarap pulak..Ilhan meniarap steady ajer, Nayra baru sekejap dah marah2 cos penat hehe..by the way, Ilhan is such a cool baby & likes to stare(or rather observing) others for example like





Bila dah penat main, its feeding time and terus take a nap..phewwww. All in all..its so enjoyable to see 2 little darlings together today..maybe when they are a little older, they could share more common things together..so far "ko pandang aku, aku pandang ko je la" Oh yeahh so so jealous to see that Ilhan is 100% exclusive on breastmilk.. rezeki Wardah dikurniakan susu badan yang banyak
syamariz note :
tak sabar nak buat family outdoor photoshoot this may 2nd..wardah nak buat tis weeknd! Dapat special price cos photographernya student PSA





No comments: